نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
او ریسک نمی کند

او ریسک نمی کند

تنها شش ساعت به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است.

 

فصلی که برای هواداران یووه دلهره آورترین دوره در سه سال اخیر بود. نقل و انتقالات یوونتوس با پیوستن کومن و جدایی کونته شروع شد ، سپس آلگری آمد و خرید های دیگر یووه نیز از راه رسیدند. پاتریس اورا ، آلوارو موراتا ، روبرتو پریرا و رمولو نیز به تورین آمدند ، ویدال نیز بارها از یووه دور شد و در آخر در یووه ماند. با مرور همه این مسائل تنها یک چیز مشخص می شود ، ماروتا ریسک پذیر نیست. کسی که آخرین پیشنهاد مسئولین منچستر که در روز جمعه ارائه شد را به این دلیل رد کرد که نمی توانست در فرصت باقی مانده گزینه مناسبی را جایگزین ویدال کند.

 

او اهداف خود را در کسری از ثانیه انتخاب نمی کند و همانطور که بیانکونری ها می دانند برای جذب هر بازیکن پروسه ای طولانی مدت را سپری می کند.

 

اما چند هفته پیش بود که مدیر ورزشی یوونتوس عنوان کرد به دنبال یک مهاجم و مدافع دیگر است.

 

گزینه ها یک به یک از راه رسیدند. فالکائو ، پودولسکی ، شقیری و چیچاریتو از یک طرف و ناستاسیچ ، رانوکیا ، آباته و مانولاس از طرفی دیگر به یووه نزدیک شدند اما هرکدام به هر صورت و با هر مشکلی که بیشتر آنها بر سر مبلغ ترانسفر بود از بین گزینه ها خط خورده و بیشترشان به تیم های دیگر پیوستند.

 

حال از بین گزینه ها شقیری و ناستاسیچ تنها امید هواداران یووه است.

 

هرچند امید کمی به این دو نیز می رود اما شنیده ها و مصاحبه های افرادی که در هتل آتا جمع شده اند حکایت از امکان رخداد یک اتفاق مهم در جمع یوونتوسی ها می کند.

 

این درست است که ماروتا ریسک پذیر نیست اما دیگر ویژگی بارز او سکوت خبری است. شاید گزینه ای در این 6 ساعت به یووه اضافه شود اما چیزی که مسئولین یووه بر آن تأکید کرده اند این است که دیگر حاضر به خرید بازیکن متوسط نیستند و از بین یک مهاجم متوسط و یا هیچ خریدی ، گزینه دوم را انتخاب می کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: